Tesla slēdz PR nodaļu. Ko nozīmē šāds lēmums?

Tesla atkal gribu būt nozares līderis. Šoreiz pirmais, kas atsakās no PR nodaļas. Praktiski tas nozīmē – pirmais auto ražotājs, kas nerunā ar medijiem. Šo ceļu Tesla iet jau kādu laiku, bet nu ir tapis zināms oficiāls apstiprinājums.

Žurnālisti atbildes uz saviem jautājumiem nesaņem jau vairākus mēnešus. Interesanti ir arī internetā atrodamie stāsti par to, ka jau iepriekš Tesla ir diezgan cietsirdīgi izrīkojusies ar žurnālistiem – ja neesi pajautājis uzņēmuma viedokli un uzrakstījis rakstu par Tesla, riskē ar to, ka, piemēram, nākamais ieplānotais testa brauciens notiks bez tevis.

Protams, šo auto ražotāju no citiem atšķir tas, ka gandrīz jebkurš uz ielas satikaits cilvēks prot nosaukt uzņēmuma vadītāja vārdu. Turklāt par Tesla raksta daudz vairāk kā par jebkuru citu auto ražotāju. Attiecīgi – ir arī daudz vairāk neprecizitāšu. Šo visu varētu nokopt labi PR speciālisti, tāpēc būtu interesanti dzirdēt paša uzņēmuma domas un arī dzīvi ar šo lēmumu. Taču visticamāk tas nenotiks. Eksperti par vienu no vājākajiem punktiem Tesla darbībā sauc tieši komunikāciju jau kopš tās eksistences sākuma. Ir izteikti minējumi, ka tas ir tāpēc, ka Īlons Masks vienkārši nevar sadzīvot ar negatīvu informāciju, kas parādās par uzņēmumu. Te gan jāpiebilst, ka PR nodaļas likvidēšana nekādi nepalīdzēs veidot labākas ziņas.

ASV Sabiedrisko attiecību profesionāļu asociācija šo lēmumu ir komentējusi kā satraucošu, jo tas ierobežos sabiedrības un arī mediju tiesības zināt. Turklāt pašam uzņēmumam tas var radīt neatgriezenisku kaitējumu reputācijai.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.