Ko darīt un kā reaģēt uzņēmumam krīzes situācijā?

Ikvienu uzņēmumu pēkšņi un negaidīti var skart krīze. Turklāt mūsdienu digitālajā laikmetā tā var notikt dažādos komunikācijas kanālos, piemēram, sociālajos tīklos – no dzirksteles līdz ugunskuram var nokļūt vien dažu stundu laikā. Sakāpināta komunikācija, viedokļu dažādība. Ko darīt un kā reaģēt? 🚨 reakcija ir nepieciešama pirmajās 24 stundās, vēl labāk – pirmajās divās stundās; 🚨 […]

Vai preses konferences izzudīs pavisam?

Kādreiz tik apmeklētajās preses konferencēs nu aizvien biežāk jāaicina piedalīties pašu organizētāju uzņēmumu darbinieki, lai vietas nepaliek tukšas. Un tagad vēl pandēmijas Covid-19 ierobežojumi nepadara šo informācijas nodošanas formātu ne simpātiskāku, ne pieejamāku. Vai tas nozīmē, ka preses konferenču formāts vairs neeksistēs? Preses konference ir mediju pasākums, uz kuru tiek uzaicināti žurnālisti, lai uzklausītu viedokļus […]