Apmācības

Sociālo mediju izmantošanas lietderība B2B uzņēmumos

B2B uzņēmuma mārketingā izmantojamās metodes atšķiras no tām, ko izmanto B2C uzņēmums. Tāpēc nereti tiek uzskatīts, ka komunikācija sociālajos medijos ir efektīva tikai B2C uzņēmumiem. Šo apgalvojumu apgāž virkne veiksmīgu B2B uzņēmu, kas izmanto sociālos medijus sava tēla veidošanai un šāda komunikācija ir nozīmīgs atbalsts uzņēmuma pārdošanas komandai. Arī Tavs uzņēmums var būt veiksmīgs sociālajos tīklos neatkarīgi no tā, kādā nozarē strādā.

UZZINĀT VAIRĀK:

Darbinieku personīgais zīmols un kā tas var palīdzēt pelnīt uzņēmumam?

Bagātīgs mārketinga instrumentu klāsts un speciālisti, kas atbilstoši prot šos instrumentus izmantot, ir jebkuras organizācijas spēks. Taču ir vēl viens instruments, kas bieži tiek aizmirsts, bet ir spēcīgs zīmola vēstījuma nesējs - tie ir uzņēmuma darbinieki. Īpaši - vadītāji, kuri var kļūt par viedokļu līderiem un arī iedrošināt citus darbiniekus par tādiem kļūt. Tāpēc uzņēmuma mārketinga komandai šis apmācību kurss ir neatsverams palīgs darbinieku motivēšanā sociālos tīklus izmantot lietderīgi uzņēmuma zīmola popularizēšanā.

UZZINĀT VAIRĀK:

Efektīva Facebook reklāma

Neskatoties uz diskusijām par Facebook datu iekvākšanas ētiskajiem aspektiem, tas joprojām ir populārākais sociālais tīkls pasaulē. Arī Latvijā to joprojām izmanto lielākā daļa sociālo tīklu lietotāju. Facebook piedāvā ļoti precīzi sasniegt uzņēmumam interesējošo mērķauditoriju, taču algoritms pastāvīgi mainās un tiek papildināts ar aizvien jaunām sadaļām. Esi informēts par jaunākajām tendencēm, izmanto šo apmācību kursu!

UZZINĀT VAIRĀK: